راه های لاغری

چه روشهایی برای لاغری وجود دارد

راه های لاغری

چه روشهایی برای لاغری وجود دارد

چطور میتوانیم وزن خود را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰

بهترین مواد غذایی و خوردنی برای کاهش وزن و لاغری

می خواهیم در مورد کاهش وزن صحبت کنیم بحثی که یکی از اصلی ترین بخش های آن رژیم غذایی و مواد خوردنی لاغر کننده است که با اجاد تغییرات در اشتها و کالری سوزی کاهش وزن را سرعت می بخشند ، در مورد خوردنی لاغری چقدر می دانید ؟

خوردنی لاغری

فکر می کنید چه مواد غذایی می تواند بهترین انتخاب شما برای سریع تر شدن کاهش وزن تان شود ؟ در ادامه این بخش از تناسب اندام نمناک 7 خوردنی و ماده غذایی به شما معرفی می کنیم که متخصصان تغذیه برای آغاز رژیم لاغری در منزل توصیه می کنند.خوردنی لاغری

خوردنی لاغری


بهترین و طبیعی ترین خوردنی های مخصوص لاغری

معرفی بهترین خوردنی لاغری برای کاهش وزن راحت در منزل

تخم مرغ :

باخوردن تخم مرغ وزن کم کنید ، اگرچه درگذشته افرادفکرمی کردند مصرف تخم مرغ باعث افزایش وزن می شود اما امروزه محققان به این مسئله پی برده اند که تخم مرغ برای سلامتی وکاهش وزن موثراست . این خوردنی لاغری حاوی آمینو اسید و چربی های سالم است و به تشکیل توده های عضلانی واحساس سیری کمک می کند ، ویتامین ومواد معدنی نیازهای بدن راتامین و انتخاب خوبی برای رژیم است .

برگ سبز سبزیجات :
هر برنامه رژیم برای کاهش وزن در بخشی شامل سبزیجات است ، سبزیجات کم کالری وسرشار از آنتی اکسیدان هستند عملکرد متابولیسم راتقویت و چربی ها را می سوزاند. فیبر قابل توجه سبزیجات گرسنگی را کاهش و در میان مواد غذایی مفید دیگر به کاهش جذب کلسترول بد کمک می کند. کاهش جذب کربوهیدرات و گلوکز خون را تنظیم و انرژی بدن را تامین می کند  برای ان منظور کاهو، کلم، اسفناج  بهترین انتخاب هستند.
 
سینه مرغ :
سینه مرغ یکی ازگوشت هایی است که ارزش غذایی بسزایی در رژیم دارد ، این گوشت نه تنها خوشمزه و بدون چربی است بلکه پروتئین و ارزش بیولوژیکی دارد . انواع مواد مغذی که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم به کاهش وزن و شکل گیری توده های عضلانی نقش دارد به ویژه هنگامی که با ورزش همراه باشد همچنین  رژیم غذایی سالم باعث بهبود و کنترل فیزیکی ،روانی ،هوس خوردن می شود.
 
از دیدگاه متخصصان تغذیه حبوبات غذای کاملی است و مواد معدنی ، پروتئین فیبر، ویتامین های بدن را تامین می کند. حبوبات کالری پایین و مقدار کمی اسید چرب دارد و منبع مناسبی برای تامین انرژی هستند ، احساس سیری به فرد میدهد وکلسترول را کنترل می کند .
 
 
آووکادو:
آواکادو یکی ازمحصولاتی است که باید همیشه درسبد غذایی موجود باشد زیرا علاوه برخوشمزگی مواد مغذی فراوانی دارد .آوکادو حاوی اسیدهای چرب سالم و کربوهیدرات است که متابولیسم و انرژی را بالا می برد . علاوه بر تمام فویاد دیگر این میوه استوایی برای سیستم قلبی عروقی مفید و احتمال چاقی را کاهش میدهد . ویتامین ایی موجود در آن ،مواد معدنی بدن را درقبال اکسیداتیو و پیری محافظت می کند .
 
مغزها :
مغزها حاوی کالری و حجیم هستند اگر بطور متوسط از آنها مصرف کنید برای کاهش وزن مفید است ، مغزها با توجه به پروتئین ،کربوهیدراتی که دارند میان وعده سالمی هستند و به بهبود عملکرد فیزیکی ، روانی کمک می کنند . فیبر در رژیم غذایی به کاهش تجمع چربی ها د ررگها وحفظ بدن درطولانی مدت کمک می کند.
 
نان سبوس دار:
موادغذایی حاوی سبوس بدون اینکه روی سلامتی تاثیر بگذارد باعث کاهش وزن می شود و تقریبا همه متخصصان تغذیه و رژیم درمانی مصرف آنها را در طول رژیم و حتی بعد از آن توصیه می کنند. مقدار کافی فیبر موجود در سبوس باعث بهبود هضم غذا و گرسنگی را کاهش میدهد ، همچنین اسیدهای چرب امگا3 برای مبارزه با التهاب و کلسترول خوب است .کربوهیدرات موجود درسبوس به آهستگی جذب و بدن را فعال و سطح گلوگز را پایدار نگه می دارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی