راه های لاغری

چه روشهایی برای لاغری وجود دارد

راه های لاغری

چه روشهایی برای لاغری وجود دارد

چطور میتوانیم وزن خود را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰

ورزش برای لاغری شکم و پهلو در منزل:

آیا عالی نیست که بشنوید نیازی به پرداخت پول برای باشگاه ندارید؟ زیرا می توانید در منزل ورزش کنید! 5 دقیقه ورزش شدید هر روزه به اندازه کافی خوب است تا بدن شما را متناسب کند.

چطور در یک هفته تا 8 کیلو وزن کم کنیم؟!


باید به آنچه می خورید توجه داشته باشید و این تکنیک ها را فقط 5 دقیقه برای سوزاندن چربی ها امتحان کنید. اگر این تمرین ها را هر روز انجام دهید باعث از دست دادن چربی در تمام بدن شما می شود. همه چیزهایی که برای تمرین سوزاندن چربی نیاز دارید، یک حوله، یک تشک و یک طناب پرش است.

مجموعه شماره 1، 5 دقیقه تمرینات سوزاندن چربی

در این مجموعه 8 تمرین سوزاندن چربی وجود دارد که در قالب تمرین دایره ای 30 ثانیه تا 1 دقیقه برای هر تمرین می باشد. تمام تمرینات ذکر شده در این دایره می تواند در منزل یا هر فضای بازی انجام شود.

تمرین v معکوس: (30 ثانیه)

ورزش برای لاغری موضعی

شما این تمرین خاص را برای 30 ثانیه انجام خواهید داد. این یکی از بهترین تمرینات برای ماهیچه های شکم است که در آن باید روی زمین دراز بکشید و صورتتان به طرف زمین باشد. انگشتان پا را روی حوله قرار دهید، به طوری که به شما در حرکت صاف بدن کمک کند. دست ها را بر روی زمین قرار دهید و بدن را روی انگشتان پا و دستان خود به حالت تعادل نگه دارید. پاها را به نزدیک بدن خود بکشید و شکل V معکوس ایجاد کنید. اکنون، با کشیدن پاها به عقب، پاهای را از دست ها دور کنید. پاها را در حدود 30 ثانیه بکشید و فشار دهید. این حرکت باعث کار کشیدن از بازوها، ماهیچه ها و قسمت پایین پشت می شود.

تمرین بالا آوردن پا: (30 ثانیه)

ورزش لاغری

این تمرین پاها و ماهیچه های شکم را به کار می گیرد. باید بر روی تشک دراز بکشید و صورت رو به بالا باشد. پاهای را نزدیک به یکدیگر قرار دهید و آنها را مستقیما بلند کنید و به شکم نزدیک کنید. پاها را پایین بیاورید، در حالی که آنها را پایین می آورید، آنها در جهت مخالف بکشید و آنها را به سمت شکم بالا بیاورید. باز هم وقتی آنها را پایین بگذارید، آنها را ببندید و آنها را به سمت بالا بکشید. این حرکت را برای 30 ثانیه ادامه دهید. همانطور که ادامه می دهید احساس سوزش در شکم و پاها خواهید داشت. این ورزش بدون شک بهترین ورزش برای از دست دادن چربی قسمت پایین بدن است.

تمرین سوپرمن: (30 ثانیه)

ورزش لاغری شکم
 

این یک تمرین قدرتمند برای کاهش شکم است که ران، ماهیچه های شکم و قسمت پایین پشت را به کار می اندازد. بعد از تمرین قبلی بچرخید و صورت به سمت زمین باشد. دست ها و پاهای خود را بکشید. باید به صورت همزمان قفسه سینه و ران خود را از زمین بلند کنید و با شکم تعادل را حفظ کنید. در حالی که این کار را انجام می دهید، سعی کنید خودتان را تا جایی که می توانید صاف نگه دارید. بلند کردن ران و سینه را از زمین برای 30 ثانیه تکرار کنید. این تمرین برای از دست دادن شکم بسیار مناسب است.

تمرین اسکات پرش: (30 ثانیه)

تمرین اسکات پرش یک تمرین قدرتی قلبی عروقی است که برای کاهش وزن در بیشتر ورزش های تناسب اندام استفاده می شود. این ورزش به سفت کردن ران ها  کمک می کند و کل بدن را به کار می گیرد. باید صاف بایستید و پاها به اندازه عرض شانه باز باشد. تا جایی که می توانید خم شوید. در هنگام بلند شدن باید به صورت پرشی بلند شوید. دوباره به حالت اسکات بنشینید و با پرش بلند شوید. این تمرین فشرده ضربان قلب شما را بالا می برد و باعث می شود عرق کنید. حتما از انجام این تمرین لذت خواهید برد و با انجام تمرینات منظم، وزنتان به طور موثر کاهش می یابد.

تمرین پرش تک پا: (1 دقیقه)

ورزش لاغری شکم و پهلو

این تمرین یکی از موثرترین تمرینات برای از دست دادن وزن و سفت شدن بدن است. این تمرین عضلات شکم و پشت ران را به طور همزمان به کار می اندازد. این ورزش به تعادل شما کمک می کند. ابتدا باید صاف بایستید و پای چپ را از زمین بلند کنید. سعی کنید زمین را با دستان خود لمس کنید و همانطور که بالا می آید، باید بپرید. تمام مدت پای چپ خود را بالا نگه دارید. آن را در حالت خم نگه دارید و آن را فشار ندهید. ابتدا زمین را لمس می کنید و سپس روی پای خود می پرید. این کار را برای 30 ثانیه انجام دهید. سپس این کار را با پای بعدی ادامه دهید. زانوی راست خود را خم کرده و همان تمرین را ادامه دهید. ممکن است کمی برای مبتدیان چالش برانگیز باشد، اما با تمرین به آن مسلط می شوید (بهترین ورزش برای لاغری سریع شکم و پهلو).

تمرین فشار دادن و ضربه زانو: (30 ثانیه)

ورزش لاغری در منزل

این تمرین یک تغییر نوآورانه از فشار دادن سنتی است و یکی از بهترین تمرینات خانگی برای از دست دادن وزن است که فضای بسیار کمی نیاز دارد. این تمرین تمام بدن را به کار می گیرد و تمرین خوبی برای از بین بردن چربی دست، مخصوصا چربی قسمت بالای بازو است. به مردان توصیه می شود که این تمرین فشار را درست انجام دهند. خانم ها می توانند با فشار دادن زانو شروع کنند. باید بر روی زمین بر روی دست و پا دراز بکشید. این حالت شروع تمرین است. یک فشار را انجام می دهید و به حالت اول خود باز می گردید. سپس باید زانوی راست خود را جلو بیاورید تا با آرنج راست شما تماس داشته باشد و سپس زانوی چپ خود را به آرنج چپ می رسانید. این تمرین یک ورزش کامل است و باید 30 ثانیه این کار را انجام دهید. با فشار دادن شروع کنید، به ضربه زانو می رسید و سپس فشار دادن را انجام می دهید. این تمرین باعث افزایش استحکام بازوها و ماهیچه های شکم می شود.

تمرین چرخش پای خمیده: (1 دقیقه)

ورزش و لاغری

این تمرین ران و ماهیچه های شکم را به کار می گیرد. باید صاب بایستید و دستهای خود را روی پشت سرتان قرار دهید. این کار باعث افزایش استحکام شما می شود و باعث میشود بر روی پاها تمرکز کنید. باید پای راست خود را که خم شده است بلند کنید تا به کمر برسد. پای خود را با زانوی خم به حالت دایره ای بچرخانید. این چرخش را 15 ثانیه به سمت جلو ادامه دهید. حالا همان چرخش را با همان پا به پشت برای 15 ثانیه تکرار کنید.
پس از اتمام پای راست، همین حرکات را با پای چپ انجام دهید. زانو را خم کرده و 15 ثانیه به جلو بچرخانید و 15 ثانیه به عقب بچرخانید. این تمرین یک ورزش چالش برانگیز برای کاهش وزن است؛ این ورزش را برای تقویت ران های خود امتحان کنید (کوچک کردن شکم بدون ورزش؛ چگونه؟)

ورزش پرشی: (30 ثانیه)

این تمرین بهترین ورزش برای از دست دادن وزن برای مردان و زنان است. این ورزش ساده و آسان است و ورزشی سرگرم کننده است به طوری که به هیچ عنوان خسته نمی شوید. دقیقا همان طناب زدن است. این راه حل نهایی برای سوال چگونگی از دست دادن وزن در ران و شکم است. یک طناب پرش تهیه کنید و برای 30 ثانیه بپرید. می توانید برای 20 ثانیه اول از پرش معمول استفاده کنید و ده ثانیه بعدی به طور فشرده بپرید. پرش با هر دو پا به طور همزمان بهترین انتخاب است. در انتهای تمرین به قدری گرم می شوید و شروع به عرق کردن می کنید. در طول پرش پشت و زانوی خود را صاف نگه دارید.


این 5 دقیقه تمرین شگفت انگیز سوزاندن چربی در منزل بهترین نتایج را به شما می دهد. بهتر است آن ها را امتحان کنید. پیشنهاد می شود این تمرین ها را صبح با معده خالی انجام دهید. البته می توانید 2 لیوان آب یک ساعت قبل از این تمرین بخورید تا سموم از بدن خارج شوند. می توانید پس از هر تمرین 10 ثانیه استراحت کنید. این تمرین به شما کمک می کند سریع وزن کم کنید.

مجموعه شماره 2، 5 دقیقه تمرین سوزاندن چربی:

در اینجا، نوع دیگری از تمرین سوزاندن چربی 5 دقیقه ای وجود دارد که در آن 5 تمرین کششی را برای کاهش وزن سریع و آسان انجام می دهیم.

پل گلوت (1 دقیقه)

مرحله دوم ورزش برای لاغری

پل گلوت موثرترین تمرین برای از دست دادن وزن قسمت های پایین بدن است، زیرا به طور خاص عضلات شکم و باسن را تحت تاثیر قرار می دهد. این تمرین باعث سفت شدن عضلات باسن، شکم و پشت می شود. این یک تمرین کامل برای قسمت پایین بدن است. علاوه بر این، این تمرین شگفت انگیزی برای پشت است که به خوبی تمرینات یوگای سنتی برای درد پشت عمل می کند. بر روی تخت یوگا دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید و کف پاها روی زمین قرار بگیرد. باسن را بالا ببرید به طوری که بدن شما یک خط مستقیم از شانه تا زانو ایجاد کند. حالا زانوی راست را به سمت سینه بکشید، یک لحظه صبر کنید، آن را پایین بیاورید. پای چپ را به سمت سینه بکشید، یک لحظه صبر کنید و آن را پایین بیاورید. این حرکت را تکرار کنید. هر چقدر می توانید این حرکت را به مدت یک دقیقه تکرار کنید.

فشار معکوس شانه ها (1 دقیقه)

ورزش معکوس برای لاغری

فشار معکوس شانه یک تمرین منحصر به فرد برای اندام هایی است که دلتوئید، دلتوئیدهای میانی و تریسیپس را سفت می کنند. این تمرین به طور موثر از وزن بدن برای سفت شدن عضلات بازو و شانه استفاده می کند. با قرار دادن دستهایتان کمی عریض تر از عرض شانه بر روی زمین، حرکات فشاری را شروع کنید. حالا پاهای خود را به سمت دستان بکشید و باسن را بالا ببرید تا  V معکوس ایجاد کنید. حالا آرنج خود را خم کنید تا سرتان تقریبا به کف دستتان برسد. چند لحظه صبر کیند و به موقعیت شروع برگردید. این کار را چندین بار به مدت یک دقیقه تکرار کنید (ورزش بعد از زایمان طبیعی).

 خیز متناوب (1 دقیقه)

ورزش برای لاغری شکم

تمرین خیز یک تمرین قلبی عروقی برای کاهش وزن است که در آن عضلات چندگانه بدن به صورت همزمان درگیر هستند. این تمرین نه تنها پا را سفت می کند، بلکه باعث ماهیچه های شکم و پشت را سفت کرده و باعث تقویت ماهیچه های شکم می شود. همچنین انعطاف پذیری فلکسورها را افزایش می دهد. صاف بایستید و پای راست را جلو قرار دهید. زانوها را خم کنید تا بدن حالت خیز داشته باشد. از طریق پاشنه پای راست فشار وارد کنید تا به موقعیت شروع بازگردید و بلافاصله پای راست را به عقب بر گردانید. این کار را برای پای چپ نیز انجام دهید و به موقعیت ایستاده بازگردید. کل حرکت را به مدت یک دقیقه تکرار کنید.


حرکت اسکیت (1 دقیقه)

ورزش و لاغری

این یک تمرین شگفت انگیز است که باعث افزایش ضربان قلب می شود. این تمرین به هیچ تجهیزاتی نیاز ندارد و باعث سفت شدن قسمت پایینی بدن می شود و تعادل پاها را اصلاح می کند. صاف بایستید و فشار بدن را بر پای چپ وارد کنید  به طوری که زانوها خم باشد. حالا زانو و مچ پای چپ را باز کنید و به سمت راست به جلو بپرید و بر روی پای راست فرود بیایید، کمرتان و زانوها را خم کنید تا تاثیر فرود کاهش یابد و بلافاصله به سمت راست با پای راست بپرید. این حرکت را تا یک دقیقه با تعویض پاها ادامه دهید.

چرخش T باز (1 دقیقه)

این تمرین ورزشی به عضلات شکم کمک می کند. در حالت فشار قرار گیرید و بازوها را راست کنید. وزن خود را از هر دو بازو به بازوی چپ انتقال دهید و به طور کامل به سمت راست بچرخید. سمت راست بدن را به سمت سقف بلند کنید و به سمت کف دست راست خود نگاه کنید به طوری که بدن شما شکلT ایجاد کند. این وضعیت را برای چند لحظه نگه دارید و به موقعیت فشار برگردید و این حرکت را برای طرف دیگر بدن تکرار کنید. این تمرین را چند بار  به مدت 1 دقیقه تکرار کنید (کراتین | نحوه مصرف کراتین و زمان آن).

سعی کنید برخی از منابع طبیعی پروتئین مانند تخم مرغ را به صبحانه خود اضافه کنید تا این تمرینات را بهتر انجام دهید. سخت است، اما ارزش دارد! خوب بخورید و از این تمرینات سرگرم کننده لذت ببرید! از سالم بودن لذت ببرید! ورزش کردن بخصوص هوازی کار کردن باعث شادابی شما میشه و افسردگی را به شدت کاهش میده!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی